Wij spreken veel (startende) ondernemers die een bedrijf willen oprichten of uitbreiden. Ze zoeken contact met ons om te sparren over hun idee of om concreet de vraag neer te leggen welke middelen ze nodig hebben en wat wij daar in kunnen betekenen.
Het oprichten van een bedrijf stelt niet zoveel voor. Maar het goed starten van een bedrijf, continuïteit inbouwen, doelen stellen en groei realiseren, dat is echt andere koek. Daar heb je toch wel ondernemersvaardigheden voor nodig en een bepaalde visie.
Al jaren wordt in de marketingwereld gebruikt gemaakt van een aantal P’s. In basis gaan we altijd uit van de 4 P’s, maar er zijn ook complexere theorieën waarin men zelfs 9 P’s toepast in de organisatie. Product, Prijs, Plaats, Promotie is een goede basis om naar je eigen bedrijf en product te kijken. Dus kort door de bocht, wat verkoop je, voor welke prijs, op welke plaats en aan wie en hoe je het bestaan van je product bekendheid geven?
Hier helpen we je graag mee op weg. Met een behoorlijk aantal klanten hebben we deze gesprekken al gevoerd, niet specifiek in één branche maar marktbreed. Men vindt het vaak prettig om zijn of haar idee tegen het licht te houden en samen middelen te bedenken die nodig zijn om een bepaalde doelgroep te bereiken, leads te genereren en omzet te behalen.