Bereik 70% van je passanten

Een dagje winkelen, een boodschapje doen, lekker hapje eten of een museum bezoeken, je hebt eigenlijk altijd wel je mobiel op zak of in je hand. Hier kan jij als ondernemer optimaal gebruik van maken. Met Push messages kun je klanten die zich binnen een straal van 70 of 200 m van jouw locatie bevinden en hun smartphone gebruiken, een push melding sturen. De gebruikers krijgen de mogelijkheid voor een opt-in de eerste keer dat ze de notificatie ontvangen. Daarmee is hun privacy gewaarborgd. Je kunt Push Messages op verschillende manieren inzetten met een ander doel.

Nadat de klant een push bericht heeft geopend, gaat deze automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Je kan van alle klanten die de push-berichten hebben geopend een “subscribers-list” aanmaken. De volgende keer dat de klant binnen een straal van maximaal 200 meter van jouw locatie komt, wordt er een harde notificatie gestuurd. Dit betekent dat de passant in plaats van alleen een stille melding, nu ook een melding met notificatiegeluid ontvangt. Ook als hij op dat moment zijn smartphone niet actief gebruikt. Dit trekt nog meer de aandacht van de (potentiële) klant.

Het benaderen van passanten met PushMessages wordt mogelijk gemaakt door Google Chrome. Hierbij wordt rekening gehouden met de privacywetgeving en het is volledig toegestaan om op deze manier berichten te versturen. Het is van belang dat je doelgericht te werk gaat met het versturen van berichten, zodat het niet overkomt als spam. Daarom is het verstandig om met ons te overleggen hoe je deze berichten kunt inzetten. Wij kunnen je hierin adviseren en faciliteren.

Push Messages

Voor wie is Push Messages geschikt?

Het product kan op twee manieren ingezet worden; commercieel en service/dienstverlenend. Je kunt een passant een kortingsvoucher toesturen, maar je kunt het ook gebruiken om een bezoeker te informeren.

Makelaardij
Als makelaar kun je een extra dimensie toevoegen aan het verkopen van huizen. Je ziet vaak genoeg borden in de voortuin staat met contactgegevens van de makelaar, maar dit zegt verder niks over het huis zelf. Plaats een Push Messages Device in het “te koop” bord. Zodra passanten langslopen, krijgen ze een melding met bijvoorbeeld een aantal foto’s van het huis, een sfeerfilmpje, een 360-graden rondleiding of aanvullende informatie. Maar dat geldt natuurlijk ook voor locaties die tijdelijk verhuurd worden. Denk aan eventlocaties, vergaderzalen of congres- en conferentiecentra.

Museum
Het bereik van het apparaat dat de push-berichten verzendt is in te stellen. Je zou dus in een museum verschillende devices neer kunnen zetten. Zo kun je bijvoorbeeld je bezoekers bij ieder kunststuk een bericht sturen met achtergrondinformatie van de maker of uitgebreide info over het kunstwerk. Denk bijvoorbeeld aan een filmpje met “the making of”. Maar ook een interactieve tour is zo op te zetten, een extra beleving toevoegen waardoor een museum nog aantrekkelijker wordt!

Horeca
Dit product is fantastisch om in te zetten bij restaurants. Passanten hebben vaak geen idee wat jij te bieden hebt. Presenteer bijvoorbeeld een dagmenu via Push Messages, zo kunnen passanten in een oogopslag zien wat jij te bieden hebt en wat van prijskaartje hieraan vastzit. Maar ook het beïnvloeden van het koopgedrag is mogelijk. Stuur smakelijke berichtjes rond etenstijd en verleid je klant om een hapje te komen eten.
Loop eens langs de terrasjes, bijna de helft van de klanten zit op de telefoon. Stuur een kortingsvoucher voor bijvoorbeeld een gratis gebakje bij een grote kop koffie of een aanbieding voor een gratis biertje, bij aankoop van 3 biertjes. Je kunt Push Messages ook informatief inzetten. Dit kun je bijvoorbeeld doen bij hotels. Stuur gasten een berichtje met informatie over de roomservice of het diner waar ze voor kunnen reserveren via het bericht.

Retail
Kledingwinkels, een ideale plek waar veel passanten op hun mobiele telefoon zitten. Mensen zijn dol op koopjes en aanbiedingen, stuur ze een pushbericht met een aanbieding, bijvoorbeeld 2+1 gratis met de speciale voucher. Door de opt-in heb je vervolgens de mogelijkheid om gegevens te verzamelen en gerichter aan te bieden en zo klanten aan je te binden. Je zou het ook per afdeling in kunnen zetten of voor een speciale koopavond.

Openbaar vervoer
Maak van een voertuig een rijdend reclameobject. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een taxibedrijf. Push Messages heeft een bereik van maximaal 200 meter. Door continu te verplaatsen kunnen je Push Messages een groot bereik krijgen. Je kunt info verstrekken over je bedrijf en passagiers een linkje sturen waardoor ze jouw bedrijf de volgende keer snel kunnen vinden. Verspreiding van je merknaam én extra service bieden aan je klanten. Ook treinen en bussen zijn ideaal om een Push Message Device in te plaatsen. Op deze plaatsen wordt veel gebruik gemaakt van de smartphone. Je kunt het als serviceproduct én commercieel inzetten, informeren over producten, reistijden of werkzaamheden.

Andere branches
Uiteraard is dit product breed inzetbaar. Wij kunnen wel van alles bedenken om het succes van jouw bedrijf hiermee te vergoten. We vertellen je graag meer over het product en welke kansen er voor jouw bedrijf liggen.

Ik wil dit ook graag!!

Standaard

€ 129,- per maand
(eenmalige opstartkosten €129,-)

  • 1 campagne
  • Standaard templates
  • 1 device
  • Bereik van 70 of 200 m
  • Inzicht in aantal clicks
  • Inzicht in aantal vertoningen
  • Prijs is per maand, exclusief btw

Uitgebreid

€ 199,- per maand
(eenmalige opstartkosten €199,-)

  • 2 campagnes
  • Templates in huisstijl
  • 1 device
  • Bereik van 70 of 200 m
  • Inzicht in aantal clicks
  • Inzicht in aantal vertoningen
  • Prijs is per maand, exclusief btw

Maatwerk

Prijs op aanvraag

  • Campagnes op maat
  • Templates in huisstijl
  • Meerdere devices
  • Variabel bereik van 1-200 m
  • Inzicht in aantal clicks
  • Inzicht in aantal vertoningen
  • Registratieformulieren
  • Aanpassen website
  • Prijs is per maand, exclusief btw

Ja, dat wil ik voor mijn bedrijf!