Digitale snelwegwerkzaamheden
iemagoo groeit uit haar voegen
Toen wij in 2013 begonnen aan ons avontuur hebben we een prachtige website neergezet voor iedereen die benieuwd was naar wat wij zoal deden. In eerste instantie konden we hier prima mee uit de voeten. We merken echter dat we inmiddels veel meer doen dan we laten zien en aan het groeien zijn…
Portfolio en zo
Tijd voor een nieuwe website! Helemaal nieuw? Nee, niet helemaal. Dezelfde look and feel die je van ons gewend was maar dan een stuk uitgebreider. Onze webpagina bestond uit één lange pagina waarbij je bleef scrollen. We konden de content er niet meer op kwijt zonder dat het een zooitje zou gaan worden. We hebben besloten verschillende nieuwe pagina’s te maken en deze achter de bestaande homepage te hangen.
De nieuwe website heeft de volgende nieuwe onderdelen:
- nieuws en blogs
- een veel uitgebreider portfolio
- veel informatieve pagina’s over bijvoorbeeld huisstijl, signing & banners, belettering etc.
Een nieuwe website, heeft iemagoo daar dan tijd voor…
Deze vraag hebben wij onszelf ook gesteld. Het bouwen van een nieuwe website kost natuurlijk behoorlijk wat tijd. Het is en blijft een investering.
Met onze (potentiële) klanten hebben we toch wel regelmatig de kip-en-ei discussie. Wanneer wij zien dat een website van een bedrijf niet aansluit bij het gewenste imago of de kwaliteit van product of dienstverlening niet op de juiste manier vertaalt, geven wij hier vaak vrijblijvend advies in.
Een veel gehoord excuus is: “bedankt voor je advies, je hebt gelijk, maar we hebben nu de middelen niet..”
Bepaal voor jezelf prioriteiten, kosten gaan voor de baat
Wil je als horecaondernemer de bovenkant van de markt bedienen, zul je dit ook moeten uitstralen. Mond-tot-mond reclame blijft enorm belangrijk voor heel veel bedrijven. Wanneer geïnteresseerden vervolgens een uiting of website van het aanbevolen bedrijf zien moet dit aansluiten bij de verwachting.
Zo niet, zal een groot gedeelte van de bezoekers afhaken. Wachten op de omzet voordat je kunt investeren is de verkeerde volgorde, zeker als bijvoorbeeld je website moet leiden tot leads.
Ons advies is dan ook: Investeer in de uitstraling van je bedrijf. dit leidt tot extra omzet.